Пошуковий запит: (<.>A=Проскурня М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Проскурня М. Г. Методологічний інструментарій управління конкурентоспроможністю послуг підприємств сфери інформаційних технологій [Електронний ресурс] / М. Г. Проскурня // Стратегія економічного розвитку України. - 2013. - № 32. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2013_32_21
|
2. |
Федонін О. С. Вплив відмінностей між товарами і послугами на практику управління сферою обслуговування [Електронний ресурс] / О. С. Федонін, М. Г. Проскурня // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - Вип. 32(1). - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2012_32(1)__29
|
3. |
Проскурня М. Г. Вплив якості обслуговування інформаційно-комунікаційних підприємств на продуктивність їх діяльності [Електронний ресурс] / М. Г. Проскурня // Бізнес Інформ. - 2014. - № 1. - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_1_24 Мета роботи - дослідження впливу якості обслуговування інформаційно-комунікаційних підприємств на продуктивність їх діяльності. Проведено аналіз даних 42 проектів, реалізованих підприємствами галузі інформаційно-комунікаційних технологій України. За допомогою статистичних методів розрахунку коефіцієнтів продуктивності та регресійного аналізу проведено дослідження доцільності впровадження методології з поліпшення процесів CMMI на прикладі українських підприємств. Обгрунтовано гіпотезу про наявність кореляції між рівнем якості надання послуг і продуктивністю діяльності інформаційно-комунікаційних підприємств, а також зростання продуктивності під час переходу підприємства на вищий рівень відповідно до методології CMMI. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є проведення аналізу кореляції між розміром проекту та рівнем зрілості обслуговування підприємства як факторів впливу на його трудовитрати, щоб з'ясувати, чи однаковою мірою вони впливають на порівняно великі та малі проекти, а також дослідження впливу підвищення рівня якості обслуговування завдяки сертифікації вищого рівня на результати операційної діяльності підприємства.
|
4. |
Дмитрієва О. О. Еколого-соціальні аспекти впровадження флотаційних технологій [Електронний ресурс] / О. О. Дмитрієва, О. Л. Тертичний, Г. В. Василенко, М. І. Проскурня // Проблеми охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки. - 2015. - Вип. 37. - С. 153-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ponp_2015_37_16
|
5. |
Дмитрієва О. О. Інноваційні технології водовідведення в cистемі інституціональних перетворень на прикладі м. полтава [Електронний ресурс] / О. О. Дмитрієва, А. А. Мосейчук, М. І. Проскурня // Інвестиції: практика та досвід. - 2009. - № 5. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2009_5_5
|
6. |
Дмитрієва О. О. Еколого-економічні аспекти питного водопостачання [Електронний ресурс] / О. О. Дмитрієва, А. А. Мосейчук, М. І. Проскурня // Агросвіт. - 2009. - № 4. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_4_4
|
7. |
Проскурня М. Г. Вимірювання показників діяльності інформаційно-комунікаційних підприємств [Електронний ресурс] / М. Г. Проскурня. // Ефективна економіка. - 2014. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_3_42
|
8. |
Проскурня М. Г. Комплексна оцінка розвитку підприємств інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / М. Г. Проскурня // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 30-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_1_7
|